Hverdag, Uncategorized
Legg igjen en kommentar

Nå har jeg bestemt meg!

… for hva jeg skal bruke denne bloggen til! Jeg kommer til å gå tilbake til å ha den mer som en personlig blogg, hvor jeg skriver litt av alt! Det kommer til å være både psykisk helse, barn og foreldre, selvutvikling – og ikke minst min nye store lidenskap – sjal! Dette er sjal som i bæresjal, vevde sjal – sjal som man bruker for å knytte babyen på deg for at hen kan være med over alt! Jeg elsker det! Det er så koselig! Jeg kommer til å skrive litt om det i Barn og Foreldre også, men dette har mye med tilknytning å gjøre, og det er kjempeviktig! Og så finnes det så mye fint da ❤

Jeg håper dere som allerede følger meg vil bli med videre og at dette kanskje også gjør at bloggen blir litt mer interressant for andre også. Jeg håper fortsatt å spre glede og inspirasjon, og det er jo gøy å skrive, særlig når jeg får skrive om akkurat det som interesserer meg!

Kom gjerne med forslag til temaer, eller si ifra om du vil gjesteblogge! Send meg mail på ireneaasland@live.no!

This entry was posted in: Hverdag, Uncategorized

av

I wish to spread wrapping happiness and love - and maybe i'll recruite someone new? This blog is about that and so much more!

Legg igjen en kommentar